‘Asti Italia’

Jos Griffioen van het bedrijf Grifo Trade ‘Asti Italia’.
In 2004 op kerstmis heb ik mijn vader verloren aan leukemie. Daarna heb ik besloten om met mijn bedrijf positief mee te werken aan het Alpe d’HuZes initiatief. Het eerste contact is 2 jaar geleden tot stand gekomen tijdens de bikemotion beurs in Utrecht door het ongeloofelijke enthouisaste van Laura Verhoeven die de Alp 9 keer heeft beklommen.
Tijdens mijn aanwezigheid hier verzorg ik de technische assistentie. De racewielen die ik verkoop zitten in de officiele merchandising en morgen speel ik met mijn italiaanse blues band Fifty Fingers op het eindfeest. Zelf een zware operatie ondergaan en vandaag de klein 1x gedaan met fantastische supporters.
Het is een eer om hieraan te mogen mee doen. Iedereen bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten